Heelg

Idol i fredags med Helena ock Nicke ock en massa småsyskon å kusiner xD alla verkade hamna i Helenas rum :P Men iaf var det kul ^^  Erik vann ju som de flesta vet vid detta laget, grattis till honom :) Han har en bra röst ock en charmig utstrålning. Men såklart gillar vi ju vår lille skånepåg Calle! Du kommer få en ljus framtid i vilket fall, you go boy!

Jaa, lördag hade jag tänkt att det skulle bli en jävlar rolig kväll med hög musik ock dansande! Meen, när jag ock Helena hittat ock kommit överrens om ett ställe vi skulle till, så börja såklart min kära mage hålla på ock krångla. För er som inte vet, har jag en tarmsjukdom som kallas IBS... Som kan sätta igång att jävlas precis när som helst. *SUCK*
Så blev en hemma kväll, kollade iaf på dansbandskampen ( Jag vet, jag vet, mobba mig för att jag kollar på det xP ) Ock såg en bra film på 4an, Laws of attraction, kolla på den om ni får tillfälle :)

Idag, Söndag, har jag bara vart hemma.. Inte gjort något vettigt :P Kollat på tv ock film.
Kollade på Babe 1 ock 2 :D Jättelängesen man såg dem ju! Bra är dom ^^
Till sist satt jag nu ock kollade på Guds tre flickor, en bra serie faktiskt märkte jag :)

Börjar 9.40 imorgon, ska försöka sova nu... Läsa iaf :) Håller på att läsa The secret, en bra bok med smart innehåll ^^
Snöade lite innan idag, hoppas verkligen att jag kan vakna ock få se marken vit imorgon :) Men så blir det nog inte.... :( Men snö snart iaf!!





Hoppas ni hade en glad Lucia :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0