Malmö it is!

Vart i Malmö nästan hela dagen med Helena idag :)
Vi rände rundor ock glodde i affärer. Handlade upp pengar ock förälskade oss i en speciell butik! Gaaaahhhh ♥     Åt China Box med den underliga "hamster kycklingen" i xD Vi tyckte iaf att det såg ut som en uppfläkt hamster :P Men jaa, vi är inte fullkomligt normala, thank god for that! ^^
Malmö är btw underbart fint nu på vintern. Ljus överallt! Slingor i träden ock massssssssa mysigheter! Bara trevligt att gå runt ock titta :)
När vi skulle ta tåget var det förståss försenat, satt ock väntade i ca tre kvart, men det var okhay, vi klarade oss. ( Med glass, cola, reseplaner ock annat xD ) Kunde dock vart utan de irriterande blattar som försökte flirta, bläääsch!
Vi såg den smarta " dansa bort julskinkan" annonsen i metro med en klubb, "everybody gets lonley sometimes" för de som är ensamma på julafton. Vi tyckte att det var en väldigt bra idé xD
Hade faktiskt kunnat tänka mig att bo i malmö, en fin stad ock inte allt för jobbig. Bättre nattliv än häromkring ock en massa massa shopping :) Nu fattas bara de där förbannade pengarna med! Får fortsätta fila på våra planer Helena ;)
Aaajjja, en väldigt bra dag idag, me happy :)



Blessed Be ♥


Kommentarer
Postat av: Haak

GLASS <3 vet du hur jag krängde när jag kom hem? drömmande min på tal om det, ska nog kränga lite nu också.... :$ det var askul i malmoe! Och "everybody gets lonely sometimes" var så fruktansvärt kul!

Btw... ;) Jag tror att den där toffeln jag snackade om kommer funka alldeles utmärkt i våra planer....

2009-12-23 @ 14:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0