Torsdags dag

Ingen skola idag, behövde sova ist... Har haft svårt med det där på senaste tiden.
Såå dagen har bestått utav sömn, tv, nobelbanketten, mammas pojkar ock sockerkaka :)
Har också läs om några kapitel ur den underbara Shadow Kiss ♥ Har blivit helt kär i Richelle Meads böcker, The Academy Serie ^^
Tycker om dem så mkt att jag bara var tvungen att beställa dem! Så snart kommer denna älsklingen hem till mig :D Längtar tills jag får läsa Blood Promise ♥

 
Bokbox som innehåller , Vampire academy, Frostbite ock Shadow Kiss

 

Aaaja, imorgon blir det skola ock Idol tittande på kvällen, förhoppningsvis blir det en kul kväll, om jag ock Helena får som vi vill!

Blessed Be


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0