Dagen i allmänhet

Har inte så mycket att skriva om dagen igentligen. Hade inga speciella lektioner utan bara tema hela dagen lång! Skönt i å för sej men ändå... Vi skriver om hur framtiden om 50år kommer se ut :/
Vi hade väldigt tråkigt vissa tillfällen och när jag får tråkigt så blir jag något hyperaktiv xD
Jag kollade mitt smeknamn på google (VampireYana) och det kom upp en bild på mej. en av mina egna bilder också. Gissa hur shockad jag blev! :o
Men men iaf, det stillade inte mitt uttråkade humör.......
Så jag tog mina handklovar som jag nästan alltid har fästa i mina byxor ^^ och spände fast min ena klasskompis... Ehmn han tyckte dock om det haha
Men sen var det inte kul längre så vi spände fast oss tillsammans i hans högra handled och i min vänstra. Sen gick vi så hela dagen :D Väldigt kul faktiskt och konstigt mysigt på något weird sett :P
Men vi kom fram till att det var ett bra sett att få två stycken som är ovänner till att bli vänner igen ganska snabbt ^^ även om vi aldrig var lr blev ovänner.
Kändes tomt när man sedan tog av dem för att åka hem :/

Suttit sedan vid datorn sedan kl 20.00 och pratar med folk på msn, bilddagboken och helgon... T.ex mina underbara vänner Kidde, Jack, Boris, Annie och min älskade själsbror Alex ♥

Nu är kl 00.00 midnatt och fullmånen skimrar precis utanför mitt fönster, underbart :)
I vanliga fall hade jag skrivit någon underskön poetiskt dikt om hur vacker månen och stjärnorna är i denna natt. Men jag är trött och mitt huvud fungerar inte riktigt som det ska :S
Men jag lovar det till en annan dag. Nu är det nog bäst för mej att besöka sängen och be john blund komma och blåsa sand i mina ögon tills jag somnar haha xD


Go natt på er och dröm unersköna drömmar <3
Jaa haha xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ni hade rätt skoj med de där handklovarna;)

Och leo tyckte om att bli fast satt vid bordet speciellt med dig ovanpå;)

Du har rätt om månen du brukar kunna skriva riktigt bra och skulle kunna bli en bra poet;) och jag hade gärna läst dina texter;) KRAM

2009-03-14 @ 18:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0