Helg :)

Jaa fredag till söndag spenderades med Jack i fjälkinge hemma hos hans mamma med sambo, och hans storasyster med pojkvän som hälsade på, trevligt trevligt :D
Vi gjorde inte så mycket, låg i sängen å kollade på film, snackade å hade skoj :) På lördag-kväll gick vi ut å gick lite, upp på en hög kulle som finns där i Fjälkingeby haha :P  Fiin fin utsikt å mysigt värre! :)
På söndag bärde de av hemåt till mina parents igen, inte så kul :/ Gillar inta att säga hej då :(
Men men, nu sitter jag här, har gjort lite gammalt skolarbete som måste in å snart tror jag att jag faktiskt ska gå å lägga mej,, det behövs :P

Ha det bra alla folks, Bye ♥
Fin fin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du måste sova lite även om det inte alltid är så lätt. Men vi ses:D

2009-03-24 @ 09:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0