Fan

Mm har bara deprimerande saker på huvudet, nästan.
Måste skriva av lite utav det...
Ledsen, arg, förbannad ock besviken till tusen! Hur fan kan man göra så? Hur fan kunde du!? Vissa fattar bara inte att det de gör kan göra ont. Det ända de bryr sig om är sin egen heder ock sitt jävligt stora ego! Faan för det säger jag! Så in i helvete faan!
Jag litar inte på många människor, men du var den jag litade blint till 100 jävla procent på. Ock vad får jag för det? Jo, det här! Man kan fan inte lita på någon, inte ens de man tror är sina vänner. Du har sabbat mkt nu, det hoppas jag att du fattar. Tro inte att det går över på 10 min, jag vet inte hur det kommer bli nu, om jag ens någon gång kommer kunna vara med dig på samma sett som förr, kunna se dig i ögonen utan att känna agg, ilska ock illamående. Betyder vänskap någonting för dig igentligen?? Bara en liten jävla lek så att DU ska få må bra! Men den som brytt sig mest, i vått ock tort? Hela du är fan lögn, allting! Varför kommer det bara upp i huvudet att man vill ljuga? Varför inte bara vara ärlig, den man är ock stå för det. Du är fan ingen man vid dina ord, du är en man för lögner under mina fötter!


How did we get here, when I used to know you so well?


Aliena vitia oculis videmus, nostra vitia in tergo habemus
Aut disce aut discede!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0