Helg

Jaa, Fredag var trevlig. Förfest hos en av Andrés kompisar där man fick smaka på en massa olika saker, tiquila, sprit, vin, cider....
Jaao iaf, jag ock Haak hade skitkul, vi kom på att vi tänker väldigt lika xD
Efter det stället stack vi till Harrys i karlshamn, första gången jag var där.. Vi hade väldigt kul på "dansscenen" kallar jag det :P
Vet igentligen inte riiiiktigt vad vi gjorde, för har blåmärken ock skärsår lite överallt. Men kul hade vi! För det mesta.....
Vi åt på något ställe sen med, kommer inte ihåg vad det hette, namnet började på M iaf... Åt en äcklig hamburgare, meeeen, den var billig xD
Sen var det hemfärd.

Lördag, upp ur sängen, ont som faaan! Duscha, kollade på true blood ock sen bar det av till min bror. Hans sambos son fyllde år så var på ett "kalas" där. Med smörgårtårta, tårta, godis ock dansbandskampen xD
Lång färd dit, lång färd hem.. Men det överlever man! (Min bror bor i Ystad)
Aaaja, nu sitter man ock mår dåligt, ledsen, trött ock ångerfull :( Vill helst bara gråta. Meen ska försöka låta bli det där, för börjar jag, så slutar jag inte.
Ska gå ock iaf, försöka sova nu.         

Goodnatt gott folk.



If you ever wake up, it will be to late.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0