Torsdag...

Efter snart en hel veckas skolgång är man trött :P Jo mina damer ock herrar, Yana är för en gångs skull TRÖTT xD
Ajja dans ock psykologi i skolan idag, har vart en ganska så bra dag...
Aej, jag har absolut ingenting att säga....
Fast imorgon blir det utgång, joodå ^^ Med André ock Helena, är de jag vet ska med :P Får se imorgon vilka fler det blir. Det ska bli kul, hoppas jag :)
Jo, jag tänkte att eftersom de som läser min blogg kanske inte fått någon uppfattning om vem jag är :P Så kan jag ju Berätta litegranna :)

Förnamn: Jennie
Efternamn: Persson
Yrke: Går på C4 gymnasium
Smeknamn: Yana, Cookie,
Födelsedatum: 11 Maj
Stjärntecken: Oxe
Födelseort: Skövde
Längd: 169 cm
Vikt: 65 kg
Ögon: Ändrar sig efter mitt humör...
Hår: För det mesta rött ock jävligt
Familj: Har 2 stora systrar å en store bror ock föräldrar
Djur: Svart långhårig kise, Felix :D Bor inte hos mig dock :/
Goda sidor: Omtänksam, beskyddande, snäll, människoläsare, psykologisk
Dåliga sidor: Envis, har kort stubin, aggressiv och drar mej inte för att ge mej in i bråk
Gillar: Musik, Vampyrism, magi, okultheter, Läsa, skriva, Fotografera, film, TWILIGHTsaga <3
Hatar: Finns Mycket!
Kännetecken: Rött hår, pentagram runt halsen, min stil
Tatueringar: Har tre ännsålänge ^^
Favorit band: Finns många bra, kolla nedan
Favorit låtar: Det beror på vilket humör jag är på!

Lite som jag lyssnar på:

30 seconds to mars, Adema, AFI, Asta Kask, Backyard Babies, Billy Talent, Blink 182, Crashdïet, Creed, Ebba Grön, Edguy, Evanescence, Fall Out Boy, Foo Fighters, Green Day, Hel, HIM, Jimmy Eat World, Johnny Cash, Kent, Korn, Lemon Demon, Linkin park, Marilyn Manson, Metallica, Murderdolls, My Chemical Romance, Nickelback, Nirvana, Oasis, Pain, Panic At The Disco, Papa Roach, Paramore, Placebo, Poison, Rammstein, Ramones, Scorpions, Sex Pistols, Slayer, Sleeve, Slipknot, Snowstorm , Sonic Syndicate, Splitside, Status Quo , Sum 41, System of a Down, Takida, Tatu, The Clash, The killers, The Rasmus, Tokio Hotel, Twisted Sisters, Ultima Thule, Velvet Revolver , VOLBEAT, Eddie Meduza, Muse, Urban Symphony, Rise against, disturbed... En del av det jag lyssnar på. Gillar Klassisk musik också :)

Jaa, hoppas det där hjälpte lite xD
Iaf, ska kolla på vampire diaries nu, det är nice :)




Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej jennie:) fint namn:) fan va kul å få veta lite om dig. e du från skövde! fan va coolt jag bor där, flyttade från göteborg till skövde i sommras, för jobbets skull, jag e från göteborg men har bot i falköping förut ligger, inte så lång från skövde, hur kommer det säg att du bor längs ner i skåneland då? okej men du får ha det så bra:)

2009-11-28 @ 13:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0