Helg

Oj, så kom man på att man hade en blogg som man inte skrivit i på flera månader känns det som....?
Ajja, nu har det varit helg, Å vilken helg det har varit! :D
Helgen spenderades hemma hos Jalle med Jalle ock Madeline. Vi spelade Guitar hero ock käkade en massa skit ( JORDNÖTSRINGAR!!!!!!! ♥ )   På lördagen lagade jag dessutom mat, kycklingwok, Mums på det också ^^

Spelade gitarr, trummor ock sång, Vågade mig äntligen på att spela seriöst på Hard ( !!! ) å det gick förvånansvärt bra, kul var det också ^^ Men såklart så sjöng jag mest ock många konstiga textrader har sjungits jaa guh ja. T.ex "She can read she can read she can read she's bad" ock  "You go stabbing yourself in the neck" Ock den äskade raden, "She's stories is boring and stuff" Faan den är så weird så att man måste älska låtjävlen!! Här är smakprov på den--->
http://www.youtube.com/watch?v=jkBAUqp6NKg  Kärlek till den ♥


Nu sitter man å funderar på att gå å läsa, Bok just nu: "Under Din hud" Av Melissa Marr heeeeeeelt underbar!!!! Kärlek till den med <3


Ne, nu går jag. "She can read she can read she can read she's bad" xD
Läsa å njuta av ovädret ^^ God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0