Hey Folks

Måndag idag, en ny vecka, en ny skoldag.
Sov natten helt utan jobbiga drömmar, det var skönt, me happy över det.
Skolan var ganska bra, tråkiga lektioner, men vi hade kul iaf, särskillt på sista lektionen, "Scenografi, mask ock kostym", Jag hade damp i källaren medans de andra försökte jobba, sen sket det sig helt ock dom hängde på :P Damp, skrik, låtsasbråk, muck, pianospel ock sång senare så pratade jag, Yagul ock Madeline om balen som kommer i trean. Vi pratade om klädsel ock annat ock, dom försökte lära mig vals..... Thjosko, Jag kan fan inte dansa!!!! MÅSTE lära mig.
Ajja, efter skolan så fortsatte jag, Sebastian ock Yagul va, vi satt mesta av tiden ock hade trevligt på Bk. Inom hemmakväll, partaj ock sedan hem till kl 18 ^^

Nu sitter jag ock snackar med Jalle om xbox. Håller på att övertala honom till att köpa ett så att vi kan spela Brutal legend, Wet, Gears of wars å en massa andra spel, sjukt kul hade det varit!! Får se dock, det är fan dyrt :/

Men men, imorgon bär det av till Lund ock sen gymnasiemässa på kvällen, kommer att bli en kul dag :)

Ha en bra kväll, njut av månen, den står högt och full på himmeln inatt. En magisk afton ♥

Blessed be


Kommentarer
Postat av: din

Jag har en 360 över som ni kan få relativt billigt? kan flasha den också så ni slipper köpa spel;P

2009-10-05 @ 21:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0