Blaaah

Skola skola skola idag, nää men slutade vid 12, så inte farligt xD
Va med Kajsa ock Seb efter skolan, vi bakade en mandelkaka med väääldigt kladdig ick rinnig kladdkaka uppepå ^^ MMmmmmmmmums vad det var gott! Yummy! Sa till henne att jag ville ha en i födelsedagspresent, men får se hur det blir med det ;P
Sen gjorde vi inte så mkt på hela dagen, drack julmust, snackade massa skit ock sjöng med till Calles skiva ^^ "I'm walking in memphis..."

Nu sitter jag på msn ock snackar skit, diskuterar samhället med Yagul. Vi tycker att det är skit så som det är nu. Med en kungafamilj som bara kostar pengar ock en regering som gör det värre än det någonsin har varit! Ock Plus på allt det, så ska de utrota vargar med!! Fan vad förbannad jag blir! Har de ens stannat upp ock tänkt på att de redan är utrotningshotade!? Låt dem få leva i det fria förhelvete!!!
Nää detta är absurt, löjligt, patetiskt ock så jävla sorgligt. Jag blir så ledsen utav det :/


Aaja, Gnäll kommer man inte långt med. Jag ska äta havreflarn nu!

Bajs på detta jävla samhälle! Uppåner ock åt helvete!

Jag hoppas moder natur slår tillbaka imot människors storsinthet! Detta måste få ett slut!


 

De är underbara djur, varför kan inte alla se det??

Kommentarer
Postat av: Haak

Puss

2010-01-27 @ 08:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0