School Monday

Första skoldagen detta året var igår.  Jag såg faktiskt fram imot det, har saknat att gå till skolan en del xD 
Men men, Började med engelska, där vi inte gjorde mkt. Sen kultur ock idéhistiria, vi hade faktiskt en lektion idag som jag gillade :) Brukar inte gilla kultur ock idé historia annars...  Vi kollade på skillnaden mellan romanska kyrkor ock gothiska :)              
Sista lektionen skulle bli scenografi, mask ock kostym. Men vår lärare var tydligen i Indien, tror jag det var, ock det hade hon glömt att meddela oss :P Såå vi satt ock pluggade in text till vår kommande barn teater :)
Efter gick jag ock sebastian till biblioteket, jag lånade böcker :) Nemi ♥

Senare på dagen var jag ock Helena på hm ock kollade, sen bar det av till eko:- :D
Hittade två böcker som jag letat efter sedan jag var typ 13, jag blev jätteglad :) Åt goda frallor ock diskusiterade livsfrågor xD Det är kul när vi kommer in på så djupa ämnen ;) Att vi tänker så lika med :P

Hemma igen, gjorde jag inte mkt...

Idag har vart en bra dag :) Började kl 13 på teatern slutade 16.30. Repade inför barntetaern ock det börjar ta sig nu :) Hade vår trevliga lärareassisten David Rix Hela dagen. Allt blir något ljusare, positivare ock gladare när vi har honom. Hoppas bara inte the headmasterläraren, Sofie, stryper oss alla nästa gång :o
Jaao, vi hade kul denna gången iaf! :)

Nu blire snart käk, potatismos ock fiskpinnar, Kärlek till potatismos <3

Ha det bra suckers

Denna bok lånade jag, Älskar Nemi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0